מאיר שמעון עשור

מאיר שמעון עשור

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה הם בעצם הדרך היפה להתגרש. מדובר באלטרנטיבה לגירושין המקובלים בבית המשפט, גירושין במהלכם מתנהל מאבק עיקש וחריף בין עורכי הדין של שני הצדדים. על מנת למנוע את ההתכתשות הזו בין כותלי בית המשפט, על מנת להבטיח הליך שלא יפגע בילדים ועל מנת להשאיר סיכוי ליחסים תקינים בין בני הזוג לאחר הגירושין – עדיף לעשות את הדברים בהסכמה ובתחושה שכל צד קיבל את מה שמגיע לו.

ניתן לבצע זאת ללא התערבות של עורכי דין על ידי פניה לגורם חיצוני כמו מגשר. זכרו כי המגשר מטרתו למצוא את עמק השווה בין בני הזוג בעוד עורכי דין מנסים להרוויח כמה שיותר מן העסקה.

גירושין בהסכמה – כיצד ההליך מתנהל

גירושין בהסכמה ניתן לעשות במספר דרכים. ניתן להתחיל את התהליך אצל מטפל זוגי אשר ינסה לגשר על הפער הנמצא בין הצדדים. במידה וההליך לא צולח ניתן לפנות למגשר אשר נכנס יותר לעומק הדברים בפן המשפטי ויכול לייעץ לכם כיצד לבצע נכונה החלטות הנוגעות ל:

  • חלוקת הרכוש, החסכונות והחובות
  • הסדר דיור ומגורים
  • הסדר תשלום מזונות לאישה ולילדים
  • הסדר הוצאות נוספות הנוגעות לתחומי הבריאות, החינוך והרפואה

בתום התהליך יוכל המגשר להפיק הסכם עליו יחתמו שני הצדדים ולאחר מכן להביאו לבית משפט על מנת לתת להסכם תוקף משפטי.

מאיר עשור – מגשר בין הצדדים

את הליך הגישור תוכלו לעשות אצל מאיר עשור, אשר כבר מעל 20 שנים משמש בתור מגשר וטוען רבני מוביל באזור ירושלים והמרכז. המשרד מתמחה בפן הרגשי של הגירושין ויודע לגלות סובלנות והכלה רבה בכל הנוגע להליך עדין זה. ניתן דגש מיוחד על יצירת תהליך נוח ונעים לשני בני הזוג בסופו שניהם יצאו מרוצים. תהליך הגישור של מאיר עשור מאופיין במשך זמן קצר מהרגיל הודות לגישה נכונה וייחודית המאפיינת אותו.

לקוחות המשרד נהנים מזמינות תמידית ומידית, פנו אלינו כעת לקבלת ייעוץ ראשוני חינם.

שתף מאמר זה:

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email