מאיר שמעון עשור

מאיר שמעון עשור

טוען רבני במרכז

היחסים עלו על שרטון גבוה מדי ממנו לא ניתן לרדת והחלטתם להתגרש. לאחר שקיבלתם החלטה אמיצה זו תצטרכו להחליט היכן לעשות זאת. עו"ד טוען רבני הוא האדם שיש לפנות אליו במידה ואתם או בן הזוג השני החלטתם לבצע את התהליך בבית הדין הרבני.

תפקידו של הטוען הרבני הוא לייצג את בני הזוג הבאים להתגרש בבית הדין הרבני. פתרון זה הוא פתרון הילכתי עבור בני זוג המעוניינים להתגרש ואינם רוצים לעשות זאת בבית הדין לענייני משפחה. בית הדין הרבני יפסוק את כל הפסיקות המקובלות כמו הסדרי ראיה, מזונות, חלוקת רכוש ועוד.

מי יכול להיות  טוען רבני 

אדם יכול להיחשב טוען רבני במידה והוא עומד בקריטריונים הבאים:

  • ארבע שנות לימודים לאחר גיל 18 בישיבה גבוהה המוכרת על ידי בית הדין הגדול
  • 300 שעות אקדמאיות במוסד המוכר על ידי הרבנות הראשית
  • מעבר 5 מבחני הסמכה
  • על הטוען הרבני להיות מעל גיל 22

כל עוד נושא הגירושין נדון בבית המשפט הרבני הרי  שיכולותיו של טוען רבני מקבילות ליכולותיו של עורך דין. טוען רבני מוסמך לעשות פעולות שונות כמו להגיש בקשות לקבלת סעדים שונים, צווי עיכוב יציאה מהארץ, צווי עיקול ומניעה, הגשת הסכמים וסיכומים, הגשת ערעור לבית הדין הגדול ועוד. בתום המשפט יוכרז הסדר בעניינים הנוגעים למזונות, הסדרי ראיה, חלוקת הרכוש וכדומה.

מאיר עשור – הנציג שלך בבית הדין הרבני

על מנת לקבל את הייצוג הטוב ביותר בבין הדין הרבני תוכלו לפנות כעת לרב מאיר עשור. ניסיון רב שנים לצד יכולת גבוהה לניהול משא ומתן מאפשרים לתיקים שבטיפולו להסתיים במהירות וביעילות. המשרד מספק זמינות מלאה ללקוחות כאשר הייעוץ הראשוני הינו חינם. פנו כעת אל מאיר עשור וסיימו את הליך הגירושין בקלות.

שתף מאמר זה:

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email