מאיר שמעון עשור

מאיר שמעון עשור

הסכם גירושין בהסכמה

לא קל להחליט להתגרש. הדבר לרוב כרוך במלחמת התשה קשה בין שני הצדדים במהלכה נפגעים לא רק בני הזוג אלא גם הילדים. פתרון אחר להליך הגירושין הוא עריכת הסכם גירושין בהסכמה. בני זוג שהחליטו להתגרש במינימום מלחמות על ידי הליך הידברות בוגר ונעים יצטרכו בסופו של דבר לערוך הסכם מסוג זה המפרט את הזכויות והחובות של כל אחד מהם בתום הליך הגירושין. פתרון זה הינו הפתרון האופטימלי עבור בני זוג המעוניינים להתגרש ולשמור על הידברות תקינה ביניהם אשר תאפשר קשר סביר למען ילדיהם.

הסכם גירושין בהסכמה – כיצד ההליך מתבצע ?

 על מנת לערוך הסכם גירושין בהסכמה יש לפנות למגשר. המגשר יכול להיות מטעם בית הדין הרבני או מטעם בין הדין לענייני משפחה. הסכם זה יכלול לרוב ארבעה נושאים עיקריים:

  • חלוקת רכוש – יתבצע חישוב בנוגע לכמות הרכוש השייכת לזוג מיום שהם נישאו. תתבצע הפרדה בין רכוש שהיה בבעלות בני הזוג טרם הנישואין ולאחריהם.
  • מזונות לילדים – הבעל מחויב להשתתף על פי חוק בתשלום מזונות לילדים על מנת לספק להם את כל צרכיהם הבסיסיים הכוללים בין היתר ביגוד, אוכל, חינוך ותברואה.
  • מזונות לאישה – תשלום העוזרים לאישה לשמור על רמת חיים סבירה אשר אינה נופלת מרמת חייה הנוכחית, לרבות תשלום עבור שכירות או משכנתא.
  • משמורת על הילדים – המשמורת תוענק לרוב לאם כאשר לאב יקבעו הסדרי ראיה.

מתגרשים בהסכמה עם מאיר שמעון עשור

ב-24 השנים האחרונות עסק הרב מאיר שמעון עשור במאות מקרים שונים בתחום הדין הרבני. הודות לניסיונו הרב בתור מגשר, טוען רבני ובורר, כמו גם הודות ליחסי אנוש מעולים – מצליח הרב מאיר עשור להפוך את הליך הגירושין לקל ונעים במידת האפשר. האמונה כי ניתן להפוך כל הליך קיצוני למתון יותר, האמונה כי אפשר לפתור דברים בדרכי נועם במקום בדרכי מלחמה, האמונה כי על ידי הענקת יחס אישי ללקוח הוא יצלח את התהליך בסיפוק ובהצלחה יתרה – כל אלה הם כמו נר לרגליו של הרב מאיר עשור.

שתף מאמר זה:

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email