מאיר שמעון עשור

מאיר שמעון עשור

הליך גירושין ברבנות

היחסים עלו על שרטון והבנתם שאין מנוס אלא להתגרש. כעת עומדת בפניכם ההחלטה היכן תעשו זאת – בבית דין רבני או בבית דין לענייני משפחה. הליך גירושין ברבנות מתנהל כמו כל הליך אחר – מוגשת תביעת גירושין ברבנות, כלומר תביעה לגט, זאת מאחר ורק אחד מבני הזוג מעוניין להתגרש (אחרת היה נחתם חוזה גירושים בהסכמה). 

לתביעה הבסיסית לגירושין ניתן לצרף תביעות נוספות העוסקות בנושאים כמו משמורת ילדים, מזונות וכדומה. תביעה מסוג זה יכולה להיות מוגשת גם במידה ושני בני הזוג מסכימים להתגרש אך אינם מסכימים על נושאים כמו הסדרי ראיה וגובה המזונות.

כיצד מתנהל הליך גירושין ברבנות

זוג יהודים המבקשים להתגרש צריכים לפנות לבית הדין הרבני לקבלת גט. לאחר קבל גט יוכרו בני הזוג כפנויים בעיני המדינה כאשר הדבר בא לידי ביטוי בדיור, ביטוח לאומי, מיסוי ועוד. הליך הגירושין ברבנות מאפשר לכל יהודי לנהל מערכות יחסים חדשות, להינשא מחדש ולהוליד ילדים אשר ייוולדו במעמד ראוי.

בית הדין הרבני הוא הכתובת עבור:

  • זוג יהודי שנישא בנישואין יהודיים בארץ
  • זוג יהודי שנישא בנישואין יהודיים בחו"ל
  • אזרחים ישראלים אשר נישאו בנישואין אזרחיים מחוץ לגבולות המדינה
  • זוג שאחד מבני הזוג יהודי ובן הזוג השני איננו
  • זוג שיש בו אדם (או שניים) אשר לא התגיירו במערכת הגיור הממלכתית
  • ועוד

טוען רבני מוביל בהליך הגירושין

על מנת לצלוח את הליך הגירושין תצטרכו טוען רבני מקצועי לצדכם. מאיר שמעון עשור משמש כבר 20 שנים בתור טוען רבני, משפטן, מגשר ובורר מוביל. הודות לניסיון רב שנים, ידע מקיף ויחסי אנוש מעולים משרדנו נהנה מכמות גדולה של ממליצים אשר עוברים את הליך הגירושין בהצלחה. לקוחותינו מקבלים זמינות מלאה, אוזן קשבת, ייעוץ וליווי מקצועי וטיפול במגוון נושאים כמו צוואות, ירושות, כפיית גט ועוד.

צרו איתנו קשר עוד היום – הייעוץ הראשוני חינם.

שתף מאמר זה:

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email