מאיר שמעון עשור

מאיר שמעון עשור

מגשר גירושין

זוגיות איננה דבר פשוט והדברים עשויים להפוך לקשים אף יותר לאחר הנישואין. מגורים משותפים במשך תקופה ארוכה, ילדים, חובות, לחצים בעבודה – כל אלה עשויים להוביל את הזוג לפנות אל מגשר גירושין. תפקידו של מגשר הגירושין הוא למצוא פשרה בין בני הזוג לפני שהם ניגשים להליך פורמלי של גירושין. ניתן לומר כי המגשר הוא התחנה האחרונה לפני שבני הזוג פונים לעורך דין (במידה והם מעוניינים להתגרש דרך בית דין לענייני משפחה) או לפני שהם פונים לטוען רבני (במידה והזוג מעוניין לבצע את הגירושין דרך בית הדין הרבני).

מגשר גירושין – כיצד זה עובד

כיצד מתנהל הליך גישור ?

  • תחילה יש לבחור בעורך דין או טוען רבני אשר מתמחה בגישור, זאת בהתאם למקום אליו החלטתם לפנות במטרה להתגרש – בית דין לענייני משפחה או בית דין רבני.
  • יש להעלות את הציפיות שלכם מתהליך הגישור ולדבר על הרצונות והמטרות שלכם
  • מתבצע תהליך בו מבינים לאן מעוניין הזוג להגיע ואילו נושאים נמצאים על הפרק
  • לאחר זיהוי המטרות המגשר מעלה מספר פתרונות אפשריים לבעיה מתוכם יכול הזוג לבחור את אופן הפעולה שלו
  • ישנו עידוד של הזוג להעלות פתרונות משלהם
  • ברגע שעולה פתרון המקובל על שני הצדדים ייחתם מסמך אשר מצוינות בו ההבנות שהושגו והוסכמו בתהליך הגישור. הסכם זה נלקח לבין הדין על מנת לתת לו תוקף ממשי.

מאיר שמעון עשור – מגשר מוביל

כבר 20 שנים מאיר שמעון עשור הינו טוען רבני, משפטן, מגשר ובורר. בזכות ניסיונו הרב כמו גם הגישה האנושית והאוהבת זוכים לקוחותיו של מאיר עשור לטיפול הטוב והמקצועי ביותר. הליך הגירושין אינו הליך קל מבחינה נפשית וחשוב שיהיה לצדכם אדם אשר יעניק את התמיכה הנפשית כמו גם את הייעוץ והייצוג המקצועי הטוב ביותר. פנו כעת למאיר עשור ותיהנו משירותי מגשר מוביל.

שתף מאמר זה:

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email