מאיר שמעון עשור

מאיר שמעון עשור

טוען רבני בתל אביב

לא כדאי למהר לעשות החלטות פזיזות כשהדבר נוגע לגירושין. כרוך בכך תהליך לא קל אשר מקשה הן על בני הזוג והן על ילדיהם. אך במידה והחלטתם על כך – יתכן ותזדקקו לשירותיו של טוען רבני. כל אחד מבני הזוג יכול לבחור לאיזו ערכאה הוא יפנה, בית הדין הרבני או בית משפט לענייני משפחה. החוק בישראל קובע כי מי שמגיש את תביעת הגירושין ראשון הוא שקובע היכן יתבצע התהליך. במידה ופניתם לבית הדין הרבני, הרי שתצטרכו פרקליט רבני לצדכם, או בשמו הנכון – טוען רבני.

טוען רבני מוביל בתל אביב

טוען רבני הוא המקביל של עורך דין בבית הדין הרבני. טוען הרבני יטען את טענותיכם בפני דייני בת הדין הרבני, ילווה אתכם וייצג אתכם לאורך תהליך הגירושין. טוען רבני הוא אדם בעל הסמכה מבית הדין הרבני לעסוק בענייני גירושין והינו בעל ידע הן בעולם המשפטי והן בעולם ההלכתי. תוך שילוב הידע של שני עולמות אלה יודע הטוען הרבני לתת את המענה המשפטי הנכון תוך התחשבות בהלכה ובמצבו של הזוג.

הרב מאיר עשור – הטוען הרבני שלך

חשוב כי ייצג אתכם אדם מנוסה ( משנת 1993 ) אשר מכיר את רזי המקצוע. חשוב שיטפל בכם אדם עם יחסי אנוש מעולים ויכולת גבוהה להבין את רגשות האדם שעומד מולו. חשוב שלצד התמיכה המשפטית תוענק לכם גם תמיכה נפשית. בכל הדרישות הללו עומד בהצלחה הרב מאיר עשור, אשר כבר 24 שנים משמש בתור מגשר, בורר משפטן וטוען רבני. משרדו מציע ייצוג וליווי אמין ומקצועי יחד עם זמינות מלאה לכל שאלה או בקשה של הלקוח. פנו כעת אל הרב מאיר עשור ותיהנו מייעוץ ראשוני ללא עלות.

שתף מאמר זה:

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email